ΣΥΧΝΕΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Παραγγελίες

“Πως μπορώ να βρω το προϊόν που θέλω;”

Όλα τα προϊόντα μας είναι χωρισμένα σε κατηγορίες.  Σε περίπτωση που ψάχνετε συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να το βρείτε άμεσα, μέσω της «Αναζήτησης» δηλώνοντας τον τίτλο του. Εάν παρ’ όλα αυτά δεν βρίσκετε το προϊόν που επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2130949737 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

“Πως παραγγέλνω προσκλητήρια;”

Επιλέγετε το προσκλητήριο που σας αρέσει και συμπληρώνεται την φόρμα που υπάρχει μέσα σε κάθε προσκλητήριο με τα στοιχεία σας και την ποσότητα που επιθυμείτε, οποιαδήποτε διευκρίνηση ή αλλαγή επιθυμείτε  μπορείτε να μας την αναφέρεται στο πεδίο με τα σχόλια. Παράδειγμα εάν θέλετε να είναι ακριβώς όπως το δείγμα ή πόσα προσκλητήρια θέλετε να έχουν τη δεξίωση και πόσα όχι.
Βάζετε το προϊόν στο «καλάθι» και συνεχίζεται συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και τον τόπο αποστολής.  Εμείς θα παραλάβουμε την παραγγελία, θα δημιουργήσουμε την μακέτα του προσκλητηρίου και θα την στείλουμε στο email σας για να την ελέγξετε. Όταν τελειώσουμε την διαδικασία αυτή και έχουμε την έγκρισή σας, θα κάνετε την κατάθεση του ποσού.

“Εάν έχω ξενόγλωσσο κείμενο, τι επιβάρυνση θα έχω;”

Μας στείλετε εσείς το ξενόγλωσσο κείμενο και το εφαρμόζουμε στο προσκλητήριο σας. Το κόστος εξαρτάτε από το είδος εκτύπωσης του, εάν η εκτύπωση είναι ψηφιακή, χρυσοτυπία ή βαθυτυπία και χρεώνεστε ξανά να έξοδα αυτής.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;”

Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεφώνου και να λύσουμε κάθε απορία σας . Για την δική σας ασφάλεια και καλύτερη εξυπηρέτηση όμως, προτείνουμε να χρησιμοποιείτε το οργανωμένο  περιβάλλον του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Με αυτό το τρόπο θα αποφευχθούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις  στην παραγγελία σας.

“Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;”

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε συμπληρωματική παραγγελία αλλά  θα πρέπει να γνωρίζετε ότι εάν τα προϊόντα έχουν ήδη φύγει από εμάς η συμπληρωματική σας παραγγελία λαμβάνεται ως νέα παραγγελία κι έτσι ισχύουν οι ίδιες διαδικασίες με την αρχική σας παραγγελία. Για τις συμπληρωματικές παραγγελίες σε προσκλητήρια γάμου – βάπτισης καθώς & σε μπομπονιέρες γάμου – βάπτισης η ελάχιστη ποσότητα είναι τα 20 τεμάχια.Καλό θα ήταν από την αρχή να υπολογίσετε 10 τεμ. παραπάνω (αν έχετε αμφιβολίες για την ποσότητα) αφού θα σας κοστίσουν μόνο 7 έως 10€ επιπλέον, παρά να χρεωθείτε ξανά εκτυπωτικά και μεταφορικά για 20 τεμάχια.

“Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για διορθώσεις στη μακέτα του προσκλητηρίου μου;”

Μετά την παραγγελία του προσκλητηρίου σας, και συνήθως την επόμενη μέρα σας αποστέλλουμε ηλεκτρονικό δείγμα για να το εγκρίνετε. Για τυχόν διορθώσεις, αλλαγές αλλά & εγκρίσεις της μακέτας,  μας αποστέλλετε e-mail στο info@e-prosklitirio.gr.

“Πως μπορώ να ενημερωθώ σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία μου;”

Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2310949737 από τις 9.00 έως τις 14:00 δίνοντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας, ή με e-mail στέλνοντας μας τον αριθμό παραγγελίας σας, και το όνομα με το οποίο έγινε η παραγγελία.

“Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;”

Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος υπάρχουν στο φυσικό κατάστημα. Προσπαθήσαμε με πολλές φωτογραφίες να σας τα παρουσιάσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα, μπορούμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail να σας δώσουμε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, αλλά μας είναι αδύνατη η αποστολή  δειγμάτων.

“Ποιά είναι η ευαισθησία των κουφέτων και τι πρέπει να προσέξω;”

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης  έως 12 μήνες.  Δεν τα τοποθετούμε στο ψυγείο και τα διατηρούμε σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία  σε θερμοκρασία μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Τα κουφέτα που έχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό & ανάποδα με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής – διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική του επιφάνεια. Η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου γίνεται χωρίς κίνδυνο. Σε περιόδους με υψηλές θερμοκρασίες θα ήταν προτιμότερο να επιλέγετε κουφέτα αμυγδάλου χωρίς σοκολάτα. Σε διαφορετική περίπτωση τα κουφέτα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγετε τον συντομότερο τρόπο αποστολής όπως Courier όπου η αποστολή γίνεται  σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

“Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων;”

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα την παραγγελία.
– Προσκλητήρια γάμου – βάπτισης από 5 έως και 15  μέρες ανάλογα από τον κωδικό του προσκλητηρίου.
– Μπομπονιέρες γάμου – βαπτίσεως 10 έως 20 ημέρες.
– Λαμπάδες, κουτιά βάπτισης από 10 έως 20 ημέρες.
– Ρούχα, παπούτσια, σετ βάπτισης από 10 έως 20 ημέρες.

“Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;”

Μπορείτε να αλλάξετε ή και να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον αυτή δεν έχει μπει στο στάδιο της παραγωγής, γι΄αυτό επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο στο τηλέφωνο 2310949737 ή στο  info@e-prosklitirio.gr.

 

Πολιτική Επιστροφών

“Γίνονται επιστροφές προϊόντων;”
Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν, μπορεί να επιστραφεί σε διάστημα 5 ημερών κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς και θα φροντίσουμε εμείς για την αντικατάστασή του.
Αν και είμαστε σίγουροι πως η ποιότητα των προϊόντων μας θα σας ικανοποιήσει απόλυτα, πρέπει να σημειωθεί ότι στα προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία, με τις επιλογές και τα στοιχεία ενός πελάτη, δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Στα υπόλοιπα προϊόντα όμως που δεν εμπίπτουν στην παραπάνω κατηγορία, εφόσον δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν, είναι διαθέσιμη η επιστροφή ή αντικατάστασή του εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής, εσείς επιβαρύνεσαι μόνο με τα έξοδα αποστολής.
Στην περίπτωση της επιστροφής θα πρέπει να επικοινωνήσετε μας στο τηλέφωνο 2310 949737 και να μας στείλετε γραπτώς το αίτημά σας στο info@e-prosklitirio.gr. Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επιστροφή είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να είναι διατηρημένο στην άριστη κατάσταση στην οποία στάλθηκε και το παραστατικό πληρωμής (τιμολόγιο ή απόδειξη).

Αποστολές σε Ελλάδα & Εξωτερικό

“Τρόποι αποστολής – παράδοσης προϊόντων;”

Παράδοση από το κατάστημα μας (Επιδαύρου 7 Θεσσαλονίκη) ημέρες & ώρες λειτουργίας καταστημάτων. Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα γρήγορα και αξιόπιστα με Courier  (speedex ή ΕΛΤΑ) ή με πρακτορείο Μεταφορών. Τέλος για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση μπορείτε να επιλέξετε εσείς τον τρόπο αποστολής.

“Γίνεται αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό;”

Μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε όποιο σημείο στο κόσμο κι αν βρίσκεστε.

“Σε πόσο χρονικό διάστημα παραλαμβάνουμε τα προϊόντα;”

Ο χρόνος παράδοσης είναι 1 – 2 εργάσιμες ημέρες για Αθήνα, Θεσσαλονίκη και 2-3 εργάσιμες ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα. Για αποστολές εκτός Ελλάδας σας ενημερώνουμε κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρία (συνήθως 5-15 εργάσιμες ημέρες). Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις  λόγο απεργιών  ή άσχημων καιρικών συνθηκών.

“Πως γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;”

Σας στέλνουμε  μήνυμα sms στο τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει αμέσως μόλις η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία, αναφέροντας σας τον αριθμό φορτωτικής ώστε να γνωρίζετε κάθε στιγμή σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αποστολή σας.

 

Κόστος Αποστολών 

Οι τρόποι αποστολής αναφέρονται αναλυτικά στη σελίδα«ΤΡΟΠΟΙ & ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ»

 

Τρόποι Πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής αναφέρονται αναλυτικά στην σελίδα «Τρόποι Πληρωμής»

“Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;”

Όλες οι τιμές που αναγράφονται μέσα στην ιστοσελίδα μας υπάρχει ενσωματωμένο το ΦΠΑ 24%.

 

Ασφάλεια Συναλλαγών

“Είναι ασφαλής οι online συναλλαγές;”

Αναγνωρίζοντας την σημασία της ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την δική σας προστασία. Οι συναλλαγές καρτών γίνονται μέσα σε από το ασφαλές περιβάλλον που παρέχετε από τις Τράπεζες, το Viva Wallet και το Paypal. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ μεταβείτε στους όρους χρήσης και στους τρόπους πληρωμής.

“Με ποιον τρόπο χρησιμοποιούνται τα προσωπικά σας δεδομένα;”

Τα στοιχειά που συγκεντρώνουμε τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά για την εκτέλεση της παραγγελίας σας καθώς και για την μετέπειτα ενημέρωση νέων προϊόντων ή προσφορών που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. 

“Είναι ασφαλής τα προσωπικά μου δεδομένα;”

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-prosklitirio.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που αυτά ζητηθούν από κάποια Δημόσια Αρχή κ.α. ή θεωρηθεί πως το περιεχόμενο της επικοινωνίας θίγει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.  Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να ζητήσει τη διαγραφή του από τη βάση δεδομένων του ηλεκτρονικού καταστήματος εφ’ όσον δεν επιθυμεί πλέον τις υπηρεσίες που προσφέρονται.

 

Scroll to Top