30 συμβουλές και κόλπα οργάνωσης γάμου! (part 1/3)

Όταν σχεδιάζετε τον γάμο σας υπάρχουν συμβουλές οργάνωσης που είναι καλό να γνωρίζετε. Έπειτα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε . Υπάρχουν συμβουλές και κόλπα τόσο απαραίτητα που θα κάνουν κάθε νύφη που έχει την τύχη να τα ακούσει να πει «Είμαι τόσο χαρούμενη που κάποιος μου το είπε αυτό!». Αν αναρωτιέστε αν υπάρχει κάτι που ίσως έχετε ξεχάσει, ή ακόμα και αν έχετε τα πάντα υπό έλεγχο, ελέγξτε τα δικά μας μυστικά παρακάτω…

1. Οι καλεσμένοι πρώτα

Πάρτε μια απόφαση για τον κατά προσέγγιση αριθμό των καλεσμένων που θα προσκαλέσετε πριν από την επιλογή ενός χώρου δεξίωσης. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι υπάρχει αρκετός χώρος για τους καλεσμένους σας. Κατά κανόνα, επιτρέψτε 1-2 τετραγωνικά μέτρα ανά καλεσμένο. Αυτό μπορεί να φαίνεται πολύ, αλλά δεν είναι. Αν μετρήσετε το χώρο που θα χρειαστείτε για τα τραπέζια, τους σερβιτόρους και το χώρο για το πάρτι.

2. Τσεκάρετε τις ημερομηνίες

Φροντίστε να μάθετε αν η ημερομηνία του γάμου σας πέφτει την ίδια μέρα με κάποια πολιτική εκδήλωση, κάποια γιορτή ή άλλη τοπική εκδήλωση που θα μπορούσε να επηρεάσει την κυκλοφορία και τη διαθεσιμότητα των δωματίων.

30-symvoules-k-kolpa-organwshs-gamou-part-1-1

3. Ελέγξτε τον καιρό

Ελέγξτε τον καιρό και άλλες πιθανές συνθήκες που θα ενοχλήσουν τη μέρα. Οι καλεσμένοι θα θέλουν να αποφύγετε τα πολύ ζεστά σκηνικά του καλοκαιριού. Καθώς και τα πολύ κρύα σκηνικά του χειμώνα. Οι σκνίπες, οι μύγες και τα κουνούπια μπορούν να γίνουν ενοχλητικά σε ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια ορισμένων εποχών. Εξετάστε την επιλογή να συμπεριλάβετε απωθητικό εντόμων στον χώρο του γάμου σας.

4. Διαλέξτε σωστή πιστωτική κάρτα

Επωφεληθείτε από το υψηλό κόστος του γάμου σας και εγγραφείτε για μια πιστωτική κάρτα με πρόγραμμα επιβραβεύσεων. Είτε πρόκειται για μίλια αεροπορικών εταιρειών είτε για μικρές επιστροφές χρημάτων. Η χρησιμοποίηση αυτών των καρτών για τις αγορές του γάμου σας θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε πολλά σημεία ανταμοιβής, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για το μήνα του μέλιτος σας.

5. Ρωτήστε τους ειδικούς

Ζητήστε από τους διοργανωτές να σας καθοδηγήσουν. Ο φωτογράφος του γάμου σας μπορεί να σας ενημερώσει για το ποιος ανθοπώλης έχει τα ιδανικά λουλούδια εποχής. Ενώ, ο υπεύθυνος υποδοχής σας πρέπει να γνωρίζει ποια μπάντα είναι καλύτερη για τον γάμο σας.

6. Μείωση της λίστας σας

Ο ευκολότερος τρόπος για να μειώσετε το χρηματικό ποσό στο ελάχιστο budget; Κόψτε τη λίστα των καλεσμένων σας και των απαιτήσεων του γάμου σας. Θυμηθείτε πως τα μισά από τα έξοδα γάμου σας οφείλονται σε περισσότερα προσκλητήρια, μπομπονιέρες και πιάτα για τους καλεσμένους σας. Εάν σας κοστίζει 20 € / ανά άτομο, η αφαίρεση ενός τραπεζιού 10 ατόμων μπορεί να σας εξοικονομήσει έως και 200 €!

30-symvoules-k-kolpa-organwshs-gamou-part-1-2

7. Ζητήστε και μπορεί να λάβετε

Ζητήστε μια επιπλέον ώρα για κοκτέιλ ή για να παίξει η μπάντα τα αγαπημένα σας τραγούδια, πριν λήξετε το γλέντι σας. Οι περισσότεροι διοργανωτές θα προτιμούσαν να λήξουν νωρίς τη δεξίωση του γάμου σας. Γι’αυτό κάντε ξεκάθαρες τις απαιτήσεις σας από την αρχή.

8. Κάντε ένα πλάνο φαγητού

Μια άλλη απρόβλεπτη δαπάνη; Τα πιάτα και το είδος μενού του γάμου σας. Πριν κλείσετε τη συμφωνία, σιγουρευτείτε ότι δεν απαιτείται να σερβίρετε το ίδιο γεύμα και στους υπαλλήλους του χώρου. Αν αυτό απαιτείται, θα μπορούσατε άνετα να πληρώσετε 30 € επιπλέον για αστακούς! Επιλέξτε ένα λιγότερο ακριβό αλλά εξίσου νόστιμο γεύμα για τους υπαλλήλους. Θα πρέπει να ενημερώσετε το catering για το πόσους υπαλλήλους θα πρέπει να τροφοδοτήσετε . Μην ξεχνάτε τους βοηθούς φωτογράφων και σέρβις.

9. Αποκτήστε οργανωτική πλευρά

Σε ένα συνολικό υλικό, συντάξτε όλες τις συμφωνίες σας με τους υπεύθυνους διοργανωτές του γάμου σας. Κρατήστε τις σημειώσεις που κάνετε κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, καθώς και τις φωτογραφίες από τα περιοδικά που θέλετε να αποτελέσουν δείγματα. Δημιουργήστε μια νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (νέο e-mail) αφιερωμένη στο γάμο σας και αποθηκεύστε σημαντικούς αριθμούς διοργανωτών στο κινητό σας τηλέφωνο.

10. Επιλέξτε bartender

Συνήθως, χρειάζεστε ένα μπάρμαν ανά 50 καλεσμένους για να μην δημιουργούνται μακριές ουρές στο bar. Αν όμως εξυπηρετείτε μεγάλο αριθμό καλεσμένων, τότε σκεφτείτε να προσθέσετε έναν επιπλέον bartender.

 

Για περισσότερες συμβουλές και κόλπα, διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου μας στο part 2/3…

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.