Όλοι γνωρίζουμε ότι ένα δαχτυλίδι στο αριστερό σας δάκτυλο είναι το παγκόσμιο σημάδι της «απόσυρσής» σας από την «αγορά» των εργένηδων. Ένα κοντινό πλάνο του δακτυλιδιού σας είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ανακοινώσετε πως, επιτέλους, αρραβωνιαστήκατε!
Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο κάθε υποψήφιος γαμπρός έχει καθιερωθεί να κάνει την πρόταση γάμου προσφέροντας ένα (πανάκριβο) δακτυλίδι; Διαβάστε, λοιπόν, παρακάτω μία πραγματικά ενδιαφέρουσα και αρχαία ιστορία…
Αρχαίες ρίζες
Η ιστορία της ένδειξης ενός συζυγικού δεσμού ξεκίνησε με τους Αιγυπτίους, οι οποίοι αποφάσισαν ότι το στρογγυλό σχήμα συμβόλιζε έναν αιώνιο κύκλο ζωής. Φορούσαν ένα δαχτυλίδι στο τέταρτο δάκτυλο του αριστερού τους χεριού, επειδή πίστευαν ότι το δάχτυλο περιείχε μια φλέβα που οδηγούσε κατευθείαν στην καρδιά (ονομάζεται “vena amoris”). Οι Ρωμαίοι υιοθέτησαν αυτή την παράδοση, αλλά την άλλαξαν σε δύο δαχτυλίδια. Οι ρωμαϊκές νύφες θα λάμβαναν ένα χρυσό δαχτυλίδι για να το φορούν έξω κι ένα σιδερένιο για να το φορούν στο σπίτι κατά την εκτέλεση καθηκόντων στα σπίτια.
Η επιρροή των διασημοτήτων
Αύξηση της ζήτησης
Έξυπνο marketing
Και κάπου εδώ κάνει την εμφάνισή της η οικογένεια De Beer. Αυτή άρχισε μια εκστρατεία marketing τόσο λαμπρή, όσο τα διαμάντια που σκόπευαν να πουλήσουν. Χρησιμοποιώντας το σύνθημα “ένα διαμάντι κρατά για πάντα”, κατάφεραν να πείσουν τα ζευγάρια ότι ένα διαμάντι ήταν η μόνη αποδεκτή πέτρα για μια επίσημη δέσμευση. Έτσι, από το 1947, σχεδόν κάθε γαμπρός στην Αμερική που μπορεί να το αντέξει οικονομικά, παρουσιάζει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων όταν προτείνει γάμο στην αγαπημένη του.
Οι νύφες μοιράζονται τα νέα του γάμου τους με ένα δαχτυλίδι, πολύ πριν οι φίλοι τους αρχίσουν να τα δημοσιεύουν στα δικά τους social media. Ένα δακτυλίδι αρραβώνα είναι ένα βαθύ ριζωμένο σημάδι του αιώνιου δεσμού, μιας οικονομικής δέσμευσης και της επιθυμίας να ζητήσετε το χέρι της αγαπημένης σας!