Η ιστορία πίσω από το δαχτυλίδι αρραβώνων

Όλοι γνωρίζουμε ότι ένα δαχτυλίδι στο αριστερό σας δάκτυλο είναι το παγκόσμιο σημάδι της «απόσυρσής» σας από την «αγορά» των εργένηδων. Ένα κοντινό πλάνο του δακτυλιδιού σας είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ανακοινώσετε πως, επιτέλους, αρραβωνιαστήκατε! 

Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο κάθε υποψήφιος γαμπρός έχει καθιερωθεί να κάνει την πρόταση γάμου προσφέροντας ένα (πανάκριβο) δακτυλίδι; Διαβάστε, λοιπόν, παρακάτω μία πραγματικά ενδιαφέρουσα και αρχαία ιστορία…

h-istoria-pisw-apo-to-daktylidi-arravwnwn-1

Αρχαίες ρίζες

Η ιστορία της ένδειξης ενός συζυγικού δεσμού ξεκίνησε με τους Αιγυπτίους, οι οποίοι αποφάσισαν ότι το στρογγυλό σχήμα συμβόλιζε έναν αιώνιο κύκλο ζωής. Φορούσαν ένα δαχτυλίδι στο τέταρτο δάκτυλο του αριστερού τους χεριού, επειδή πίστευαν ότι το δάχτυλο περιείχε μια φλέβα που οδηγούσε κατευθείαν στην καρδιά (ονομάζεται «vena amoris»). Οι Ρωμαίοι υιοθέτησαν αυτή την παράδοση, αλλά την άλλαξαν σε δύο δαχτυλίδια. Οι ρωμαϊκές νύφες θα λάμβαναν ένα χρυσό δαχτυλίδι για να το φορούν έξω κι ένα σιδερένιο για να το φορούν στο σπίτι κατά την εκτέλεση καθηκόντων στα σπίτια.

Η επιρροή των διασημοτήτων

Οι διάσημοι έχουν καθορίσει τις τάσεις στα δακτυλίδια αρραβώνων σχεδόν από πάντα. Λίγο πριν από την εμφάνιση των πρώτων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, το πρώτο καλά τεκμηριωμένο δαχτυλίδι αρραβώνων έκανε την εμφάνισή του όταν ο Αρχιεπίσκοπος Maximilian της Αυστρίας πρότεινε στη Μαρία της Βουργουνδίας με ένα τεράστιο διαμάντι. Πολλοί ιστορικοί λένε ότι το δαχτυλίδι κλόνισε την καρδιά της και την έκλεψε από έναν άλλο εραστή. Μπορείτε να την κατηγορήσετε; Οι πλούσιοι άνδρες ακολούθησαν το παράδειγμά του, αγοράζοντας διαμάντια για τις αγαπημένες τους ως ένδειξη της υψηλής κοινωνικής τους θέσης.
h-istoria-pisw-apo-to-daktylidi-arravwnwn-2

Αύξηση της ζήτησης

Στα τέλη του 1800, τα διαμάντια ανακαλύφθηκαν στη Νότια Αφρική. Η βικτοριανή εποχή είδε περισσότερα από ένα εκατομμύριο καράτια να εξορύσσονται κάθε χρόνο. Αυτό σήμαινε ότι οι άνδρες χαμηλότερης οικονομικής τάξης θα μπορούσαν πλέον να ενταχθούν στην κίνηση δαχτυλιδιών αρραβώνων Και, κάπως έτσι, η ζήτηση του δαχτυλιδιού αρραβώνων αυξήθηκε.

Έξυπνο marketing

Μετά τον Α ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, οι αγορές δαχτυλιδιών με διαμάντια μειώθηκαν. Καθώς η Μεγάλη Ύφεση προκάλεσε πλήγμα στην αγορά, οι άνθρωποι μόλις είχαν αρκετά χρήματα για φαγητό και βασικά αναλώσιμα κι, άρα, πολύ λιγότερες πολυτέλειες. Αυτό προκάλεσε τα δαχτυλίδια αρραβώνων να αρχίσουν να φεύγουν από το προσκήνιο.

Και κάπου εδώ κάνει την εμφάνισή της η οικογένεια De Beer. Αυτή άρχισε μια εκστρατεία marketing τόσο λαμπρή, όσο τα διαμάντια που σκόπευαν να πουλήσουν. Χρησιμοποιώντας το σύνθημα «ένα διαμάντι κρατά για πάντα», κατάφεραν να πείσουν τα ζευγάρια ότι ένα διαμάντι ήταν η μόνη αποδεκτή πέτρα για μια επίσημη δέσμευση. Έτσι, από το 1947, σχεδόν κάθε γαμπρός στην Αμερική που μπορεί να το αντέξει οικονομικά, παρουσιάζει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων όταν προτείνει γάμο στην αγαπημένη του.

Οι νύφες μοιράζονται τα νέα του γάμου τους με ένα δαχτυλίδι, πολύ πριν οι φίλοι τους αρχίσουν να τα δημοσιεύουν στα δικά τους social media. Ένα δακτυλίδι αρραβώνα είναι ένα βαθύ ριζωμένο σημάδι του αιώνιου δεσμού, μιας οικονομικής δέσμευσης και της επιθυμίας να ζητήσετε το χέρι της αγαπημένης σας!

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.